Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 4 z 85)

Kampanie i Promocje

  • Marka Żubrówka w ramach kampanii pod hasłem "Odkryj swoją dziką naturę – Go Wild" kontynuuje działania, w których pełnoletni konsumenci „młodzi duchem” oraz spragnieni wyjątkowych doświadczeń mogą wziąć udział w wyjątkowych i skierowanych specjalnie do nich inicjatywach, które dotyczą świata streetwear’u oraz cyklu imprez muzycznych. Czytaj więcej »

  • Stokrotka zaprasza do stołu!

    Piątek, 20 października 2023

    Stokrotka zachęca do celebrowania wspólnych posiłków przy stole, rozpoczynając nowy program lojalnościowy. W najnowszej akcji klienci po zrobieniu zakupów otrzymują znaczki, które mogą następnie wymienić na zestawy sztućców w promocyjnych cenach. Sieć zaprasza do udziału w programie użytkowników Naszej Stokrotki, oferując im możliwość zbierania znaczków w aplikacji. Dla... Czytaj więcej »

  • W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak… w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały, w tym tradycyjne nośniki reklamowe, podcasty i media społecznościowe. Czytaj więcej »

  • Monster Energy i Call of Duty® łączą siły

    Środa, 18 października 2023

    Po ogłoszeniu Monster Energy jako sponsora Call of Duty League w kwietniu tego roku, Activision i Monster Energy wspólnie prezentują cztery nowe, limitowane puszki Monster Energy Call of Duty dostępne w sklepach w całym kraju. Konsumenci otrzymają specjalne puszki Monster Energy Original, Monster Energy Zero Cukru (dostępnego w sieci Biedronka), Monster Zero Ultra i Monster Energy Mango... Czytaj więcej »

  • Czas na #hellendż! 28 września wystartowała kampania marki Oranżada Hellena, którą po wygranym w czerwcu przetargu, realizuje LoveBrands Group. Firma odpowiada za stworzenie strategii i koncepcji kreatywnej oraz całościową obsługę projektu w zakresie influencer marketingu. Czytaj więcej »

  • Lubella ruszyła z kolejna odsłoną kampanii expressowych makaronów gotowych w 2 minuty! Sprytniejsze zagospodarowanie domowym budżetem, krótszy czas przyrządzania posiłku i smaczne obiady, kiedy tylko chcesz – komunikuje Lubella express 2 minuty! Czytaj więcej »

  • Polmlek startuje z kolejną już, epicką kampanią Serów z Goliszewa! W rolach głównych – sery Jagna, Boryna i Antek, które zachęcają do wspólnych, rodzinnych posiłków z „Chłopami” w tle. Czytaj więcej »

  • Najbliższe, chłodne tygodnie upłyną nam pod znakiem ciągnącego się, rumianego sera i prawdziwie rozgrzewających tostów, grzanek oraz zapiekanek. Trwająca od początku września nowa odsłona kampanii „Natura dobrego sera” zaprasza konsumentów do świata oryginalnych potraw, ciekawych połączeń smakowych i aromatów, bez których trudno wyobrazić sobie jesienne gotowanie. ​ Czytaj więcej »

  • Mlekpol, właściciel marki Łaciate, wystartował z ekologiczną kampanią pod nazwą „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. To przedsięwzięcie edukacyjne, które ma na celu promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek o pojemności 500 ml. Kampania w lekki i humorystyczny sposób przekazuje istotne informacje na temat korzyści wynikających ze stosowania... Czytaj więcej »

  • Od maja br. w ofercie Lidl Polska pojawiały się piwa rzemieślnicze od Browaru PINTA, które zwyciężyły w III edycji konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo”. W poniedziałek, 9 października, swoją premierę w ofercie sieci ma ostatnie zwycięskie piwo, czyli Single Hop Double West Coast IPA. Inspiracją do uwarzenia tego piwa była receptura Marcina Jochimczyka, który pokonał... Czytaj więcej »

  • Chwytaj nową kampanię dżemów Łowicz!

    Wtorek, 10 października 2023

    CHWYTAJ DŻEM! – to nowe hasło platformy komunikacji marki Łowicz. Kampania opiera się na ukazaniu zmiany nudnych, codziennych potraw, w coś przyjemnie apetycznego, dzięki dodaniu dżemu Łowicz. Na potrzeby kampanii nagrano cover ikonicznej piosenki pt. „Sunny” Bobbiego Hebba, rozsławionej później przez Boney M. Czytaj więcej »

  • Z okazji 28. jubileuszu Netto przygotowało aż dwa tygodnie wyjątkowych ofert na produkty z różnych kategorii. Za nami półmetek akcji urodzinowej! W drugim tygodniu sieć nie zwalnia tempa i ponownie zaprasza klientów do skorzystania z bardzo atrakcyjnej oferty promocyjnej. Co ciekawego znajdziemy w sklepach sieci? Czytaj więcej »

  • Ruszyła silna kampania wizerunkowa marki Śliwka Nałęczowska. Działania, realizowane pod hasłem „Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły” ma na celu komunikację wyróżniających się walorów produktu. Komunikację zaplanowano na okres październik–listopad, w telewizji i internecie. Czytaj więcej »

  • Nowe akcje promocyjne w Stokrotce

    Czwartek, 05 października 2023

    W Stokrotce właśnie zaczynają się aż dwie akcje promocyjne. Klienci mogą skorzystać z nowego programu lojalnościowego i wyzwania. W ramach pierwszej akcji po zrobieniu zakupów otrzymuje się znaczki, które można następnie wymienić na artykuły i akcesoria kuchenne w promocyjnych cenach. Natomiast w wyzwaniu, po spełnieniu określonych warunków, do odebrania jest Alpejskie Mleczko... Czytaj więcej »

  • W Niemczech ruszyła właśnie kampania polskiej marki wódki Żubrówka pod hasłem „Wódka der Vodkas”. Dla niemieckich konsumentów fascynująca w Żubrówce jest jej legenda, która rozpoczęła się ponad 500 lat temu w dziewiczej puszczy Białowieskiej ze względu na swoją czystość i różnorodność biologiczną wpisanej na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Czytaj więcej »

  • Od pierwszego sklepu otworzonego w Szczecinie w 1995 roku po ponad 660 placówek rozsianych w całym kraju. Netto Polska obchodzi swoje 28. urodziny! Z tej okazji sieć sklepów przygotowała wyjątkowo atrakcyjne oferty na produkty z różnych kategorii. Co więcej, klienci dyskontu mogą wziąć udział w urodzinowym konkursie, w którym do wygrania są bony na roczne zakupy w sklepach Netto!... Czytaj więcej »

  • Ryżowe, z pełnym ziarnem i witaminami, a w dodatku wybitnie chrupiące – takie właśnie są Chrupersy – nowe płatki śniadaniowe od Lubelli. To właśnie te benefity produktowe podkreśla marka w najnowszej komunikacji skierowanej do rodziców. Czytaj więcej »

  • Szkolne grzeszki w kampanii Grześków

    Piątek, 15 września 2023

    Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown oraz Peanut Butter. Już 15 września rusza konkurs „Wyjaw szkolne Grzeszki”, który idealnie wpisuje się w okres „Back to School”. Czytaj więcej »

  • Milka, najdelikatniejsza czekoladowa marka, wraz z początkiem września startuje z nową kampanią pod hasłem "Wielkie Smakowanie". Inicjatywa wynika z refleksji nad nawykami zakupowymi konsumentów, którym marka chce przedstawić szerokie portfolio swoich produktów i zachęcić do ich testowania. Czytaj więcej »

  • Według badań PARPA z 2022 r. 7 proc. kobiet w ciąży pije alkohol, mimo że 95 proc. Polek i Polaków wie, że jest to szkodliwe dla matki i dziecka. Na skutek tego, co roku w Polsce rodzi się 900 dzieci z FAS – Alkoholowym Zespołem Płodowym, który objawia się uszkodzeniami mózgu, problemami z mówieniem, czytaniem, koncentracją, wadami serca i wzroku. Wady są nieodwracalne.... Czytaj więcej »

  • W świecie sielskich mazurskich łąk panują proste „Łaciate zasady”. „Spiesz się powoli”, „przeżuwaj dobre chwile”, a na pewne rzeczy „machaj ogonem” – nowa kampania mleka marki Łaciate zachęca konsumentów do tego, by czasem po prostu zwolnili i rozsmakowali się w codzienności. Czytaj więcej »

  • Sieć Delikatesy Centrum kontynuuje rozwój i wzrost sprzedaży za pomocą aplikacji mobilnej. Po sukcesie poprzednich mobilnych promocji, sieć wprowadza kolejną akcję o nazwie ŁAppacz. Na klientów codziennie będą czekać dwie nowe, jednodniowe promocje. Jak podkreśla sieć, aplikacja mobilna to ważne narzędzie komunikacji z klientem oraz budowania lojalności konsumentów w czasie... Czytaj więcej »

  • Wiele osób zastanawia się, z czego i jak powstają chipsy Lay’s? Marka wychodzi naprzeciw tym pytaniom, ujawniając z nową kampanią sekrety produkcji cenionych na rynku chipsów. W najnowszej kampanii zaprezentowano konsumentom jak ogromne znaczenie ma wysokiej jakości surowiec dla powstania niepowtarzalnego smaku chipsów. Działania reklamowe potrwają do 31 października b.r. Czytaj więcej »

  • Chrupersy od Lubelli chrupią najbardziej

    Wtorek, 05 września 2023

    Lubella rozpoczyna drugi flight kampanii wizerunkowej promującej nową linię płatków śniadaniowych Lubella Chrupersy oraz chrupiącą grę Chrupersy Arena na platformie Roblox. Czytaj więcej »

  • Rusza nowa kampania marki Danio

    Poniedziałek, 04 września 2023

    Właśnie wystartowała kampania reklamowa marki Danio, budująca unikalny świat tych pysznych, kremowych i uwielbianych przez Polaków serków homogenizowanych. Jej celem jest m.in. ugruntowanie świadomości szerokiego portfolio produktów, dostępnych nie tylko w różnych smakach, ale również w wielu formatach. Działania będą realizowane wielokanałowo, od września do grudnia 2023 roku. Czytaj więcej »

  • Trwa kampania herbat zielonych Big-Active, pod hasłem „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”. Obejmuje ona emisje spotu w stacjach telewizyjnych, a także w kanałach online - na YouTube, Player oraz PolsatGo. Dynamiczny, zaskakujący, a przy tym zmysłowy i kobiecy materiał video stanowi zaproszenie do odkrywania nowego wymiaru przyjemności, którą zapewniają zielone herbaty... Czytaj więcej »

  • WW to kultowy produkt w wedlowskim portfolio, doskonale znany i uwielbiany przez konsumentów. W tym roku marka E.Wedel postanowiła nieco odświeżyć jego wizerunek. Dlatego wraz z końcem sierpnia rusza pierwsza po wielu latach szerokozasięgowa kampania WW pod hasłem „Wcinaj Wafla”, która zachęca do nietypowej zabawy: pobudzenia kreatywności i znalezienia unikalnego rozwinięcia... Czytaj więcej »

  • Dzięki akcji Żabki „Spróbuj DobreGO!” nie trzeba się już zastanawiać, co jeść, aby było smaczne i pożywne – wystarczy odwiedzić sklep sieci. W ramach akcji klienci mogą cieszyć się gotowymi zbilansowanymi daniami na każdą okazję. W aktualnej odsłonie kolejne trzy produkty marek własnych o dobrym składzie, oznaczone notami „A” lub „B” w skali Nutri-Score,... Czytaj więcej »

  • Wystartowała nowa kampania „Muśnij sobie!”, w której Herbapol-Lublin promuje swoje musy owocowe. W przygotowanych spotach, Daria Ładocha – ekspertka kulinarna i pasjonatka zdrowego stylu życia, pokazuje jak wiele możliwości kulinarnych dają te produkty i jak łatwe jest ich użycie. Materiały video będą szeroko emitowane w Internecie, pojawią się także w kanałach Darii... Czytaj więcej »

  • W połowie sierpnia wystartowała nowa kampania M&M’s®, która pokazuje, że pomimo różnic, może nas połączyć jedna prosta rzecz: zabawa. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51